Elektroniczna rejestracja na studia rozpocznie się 1 czerwca 2024 roku. W tym czasie kandydaci na studia pierwszego, drugiego stopnia oraz jednolite magisterskie będą mogli założyć konto w systemie rekrutacyjnym i wybierać kierunki z bogatej oferty Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
Maturzyści z lat poprzednich już 1 czerwca 2024 roku będą mogli dokonać pełnej rejestracji na studia, natomiast osoby zdające maturę w roku 2024 – założyć indywidualne konto w elektronicznym systemie rekrutacyjnym, a po otrzymaniu wyników egzaminu dojrzałości wprowadzić dane ze świadectwa maturalnego/dyplomu do systemu.
Zachęcamy do śledzenia strony internetowej usosirk.up.krakow.pl, na której będą publikowane szczegółowe informacje dotyczące przebiegu i harmonogramu tegorocznej rekrutacji, a także do dołączenia do naszej grupy na portalu społecznościowym Facebook UKEN: rekrutacja.
- Szczegóły
Wysokość opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia stacjonarne i niestacjonarne wnoszonej przez kandydatów w roku akademickim 2023/2024
1Kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia stacjonarne i niestacjonarne I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie zobowiązany jest do wniesienia opłaty rekrutacyjnej za każdy wybrany kierunek studiów, odrębnie w przypadku rekrutacji na różne poziomy (studia I lub II stopnia) i formy studiów (stacjonarne lub niestacjonarne), na który kandydat rekrutuje w wysokości 150 złotych:
- art & design (studia stacjonarne II stopnia)
- art & science (studia stacjonarne II stopnia)
- design (studia stacjonarne I stopnia)
- digital design (studia stacjonarne I stopnia)
- grafika (studia stacjonarne I stopnia)
- komunikacja wizualna (studia stacjonarne I stopnia)
- malarstwo (studia stacjonarne I i II stopnia)
- sztuka i edukacja (studia stacjonarne I i II stopnia)
- sztuka i media (studia stacjonarne I stopnia)
85 złotych na pozostałe kierunki.
2Powyższe stawki opłat rekrutacyjnych obowiązują zarówno obywateli polskich, jak i cudzoziemców.
3Warunkiem podjęcia czynności rekrutacyjnych przez Uczelnię jest uiszczenie przez kandydata w terminie opłaty rekrutacyjnej w pełnej wysokości.
4Kandydat wnosi opłatę rekrutacyjną na przypisany mu numer konta bankowego, wygenerowany podczas elektronicznej rejestracji.
5Dokonana przez kandydata opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi. Wyjątkiem jest nieuruchomienie kierunku na danym poziomie, czy formie studiów, rezygnacja kandydata z postępowania rekrutacyjnego w terminie do dnia zakończenia rejestracji, a także przypadek zaksięgowania opłaty po wyznaczonym terminie rejestracji, co skutkowało niepotwierdzeniem zgłoszenia z powodu zbyt późnego wniesienia opłaty.
6Zwrotu opłaty dokonuje się na podstawie rezygnacji kandydata złożonej za pośrednictwem indywidualnego konta w elektronicznym systemie rekrutacyjnym, przy czym rezygnacja musi nastąpić nie później niż w ostatnim dniu wyznaczonego terminu rejestracji. Wszelkie koszty manipulacyjne, w szczególności związane z obsługą przelewu, zwrotu błędnie wniesionej opłaty, czy przeksięgowaniem środków ponosi kandydat. Zwroty realizowane są po całkowitym zakończeniu procesu rekrutacji w Uniwersytecie (listopad–grudzień danego roku).
- Szczegóły
Opłaty za studia w roku akademickim 2023/2024 – OBYWATELE POLSCY
Opłaty za studia w roku akademickim 2023/2024 – OBCOKRAJOWCY
- Szczegóły
Podstawa prawna
Zarządzenie Nr R.Z.0211.52.2023 Rektora Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie z dnia 22 maja 2023 roku w sprawie opiat za usługi edukacyjne dla cykli studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich rozpoczynających się w roku akademickim 2023/2024
- Szczegóły
Opłaty za usługi edukacyjne związane z wydaniem elektronicznej legitymacji studenckiej oraz jej duplikatów, wydaniem dodatkowego odpisu dyplomu ukończenia studiów lub odpisu suplementu do dyplomu w języku obcym oraz wydaniem duplikatu dyplomu ukończenia studiów i suplementu do dyplomu
§ 1
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie pobiera opłaty za wydanie:
Rodzaj dokumentu | Wysokość opłaty (PLN) | |
---|---|---|
elektronicznej legitymacji studenckiej | 22 | |
duplikatu elektronicznej legitymacji studenckiej | 33 | |
dodatkowego odpisu dyplomu ukończenia studiów w języku obcym | 20 | |
dodatkowego odpisu suplementu do dyplomu ukończenia studiów w języku obcym | 20 | |
duplikatu dyplomu ukończenia studiów i duplikatu suplementu do dyplomu |
20 |
§ 2
Za uwierzytelnienie dokumentów dotyczących toku studiów przeznaczonych do obrotu prawnego za granicą pobiera się opłatę w wysokości 26 złotych za każdą rozpoczętą stronę.
§ 3
- Opłatę za elektroniczną legitymację studencką wnosi się na indywidualne konto generowane w systemie rekrutacyjnym.
- Pozostałe opłaty, o których mowa w § 1 oraz opłatę, o której mowa w § 2 wnosi się na rachunek bankowy wskazany przez Uczelnię.
- Szczegóły