W związku z trwającymi modyfikacjami i dostosowywaniem struktury Uniwersytetu Pedagogicznego do wymogów Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce 1 października 2019 roku rozpoczyna działalność Centrum Obsługi Studenta. Jednostka ta przejmuje zakres prac dotychczasowych dziekanatów, które z dniem 30 września 2019 roku przestają funkcjonować.
Centrum Obsługi Studenta odpowiada za obsługę administracyjną studentów i absolwentów oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów.
W Centrum Obsługi Studenta można
- otrzymać kartę okresowych osiągnięć;
- otrzymać legitymację studencką (ELS);
- otrzymać zaświadczenie o statusie studenta, o ukończeniu studiów, zaświadczenie do kredytu studenckiego, zaświadczenie o opłaceniu/wysokości czesnego;
- otrzymać wykaz średnich ocen dla celów socjalnych;
- złożyć podanie o: Indywidualną Organizację Studiów (IOS), egzamin komisyjny, zmianę trybu studiów, wpis warunkowy, powtarzanie semestru/roku, zmianę promotora, urlop;
- dokonać formalności związanych z realizacją wznowień, przeniesień oraz studiów równoległych;
- zarejestrować pracę dyplomową i dokonać formalności związanych z egzaminem dyplomowym;
- odebrać dyplom i suplement;
- uzyskać informację o decyzji podjętej przez Dyrektora Instytutu w przypadku złożenia podania.
Przyjmowanie stron
ul. Podchorążych 2
pierwsze piętro, pokoje: 128, 139, 140, 141, 143, 144, 145, 146, 147
ul. Ingardena 4
pokoje: 2N, 3N i 4N
poniedziałek: 10.00–14.00
wtorek: dzień bez przyjmowania stron
środa: 10.00–14.00
czwartek: 10.00–14.00
piątek: 11.00–15.00
Informacje o sobotnich dyżurach znajdują się na stronie internetowej Centrum Obsługi Studenta.
Korespondencję prosimy kierować na adresy e-mailowe osób odpowiadających za obsługę kierunków lub na adres cos@up.krakow.pl.