Biuro Spraw Studenckich informuje, że od 1 października 2020 r. uruchomiony został nabór wniosków o przyznanie stypendium ministra za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2020/2021.
Nabór wniosków będzie prowadzony za pośrednictwem Zintegrowanego Systemu Usług dla Nauki Obsługa Strumieni Finansowania. W celu zarejestrowania wniosku konieczne jest posiadanie konta w system ZSUN/OSF. Konto dla studenta, który chce złożyć wniosek, zakłada pracownik Biura Spraw Studenckich. Tylko wnioski złożone przez system będą rozpoznawane przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Wypełnienie wniosku nie jest równoznaczne z jego złożeniem. Wnioski składa wyłącznie rektor uczelni lub osoba przez niego upoważniona. Prosimy zatem, żeby zainteresowane osoby zarejestrowały kompletny wniosek do dnia 16 października 2020 r., co zagwarantuje, że wszystkie wypełnione wnioski zostaną wzięte pod uwagę podczas procesu ich składania przez JM Rektora.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Biura Spraw Studenckich